2007. június 12., kedd

Érkezés New Yorkba

Az út New York-ig határozottan kellemes volt. A gép időben, 13,25-kor indult Budapestről, nem voltam fáradt egész úton, a gépen kiolvastam a fél HVG-t, a Népszabadságot, a Magyar Nemzetet átlapoztam (ebből kérem pártpreferenciát nem leszűrni), átolvastam a Financial Times-ot, a International Herald Tribune-t és még egyet amire nem emlékszem. Azután elővettem a kis tábla pc-t – a környéken ülő Disneylandbe utazó kislányok mind elájultak, hogy miket tud a gépem, hogy milyen szép és hogy nekik is kell – és befejeztem egy cikket, amit a szerkesztő még nem is tudja, hogy van. Azután meg a gép egy órával korábban érkezett meg a repülőtérre, kiálltam a hosszú sort az immigration-nál, ahol az officer rögtön sorolni kezdte a panaszait a Vistával kapcsolatban, amikor megtudta, hogy számítástechnikai lapnál dolgozom: hogy megvette a Home Editiont, de nem szerette, azután upgrade-olt az Ultimate Edition-re, de sajnos még nincs meg az összes driver rá, így még várnia kell. Azután elmesélte, hogy a négy giga memóriájából, csak 2 és valamennyit ismer fel az operációs rendszer – ó bárcsak nekem is ilyen problémám lenne, a munkahelyi gépbe alig tudtam szerezni még 256 RD-Ram-ot, Sa.Joe volt az, aki megmentett és így most fél gigával vagyok, de sokkal jobb most az XP. Számítástechnikához nem értőktől elnézést kérek a sok technikai káromkodásért.

Szóval miután mindezt megtudtam, sorba álltam, hogy átvilágítsanak, mikor a járatokat kijelző táblán megjelent a következő képernyő:

Delta


Most már tudjuk mit használ a Delta New Yorkban, meg van a nagy titok. Azért kínosak ezek a képernyők…

Na jó azután meg kis séta a terminálba, a kettesre érkeztem és innen is megyek tovább. Vásároltam kólát megettem egy almát, Tibinek vettem a kedvenc csokoládéjából – Almond snickers, ami csak itt van Amerikában.

Ja, a gépen újból tüzetesen átnéztem a Sky Mall reklámújságot, és hát még nem hoztam el a lapot, de azt eldöntöttem, hogy ha nagyon fogok unatkozni, ennek külön blogot csinálok, hetente felteszek onnan egy-egy érdekes praktikus – néha őrületes – terméket, amire a nagy amerikai piacon van kereslet.

Itt a kettes kapunál nincs használható internet, ezért legkésőbb kedden reggel a konferencia helyszínéről felteszem. Remélem. De ennek megírásával is eltelt még tíz perc, a menetrend szerint tíz perc múlva beszállás, majd 19,35-kor indul a gép. Las Vegas-i idő szerint kilenc körül érkezünk meg, most kiszámolom mennyi az időeltolódás: Budapesten éjjel egy óra van, Las Vegasban délután négy, kilenc óra az eltérés, hát majd csak kibírom valahogy :-D

Most látom a kijelzőn, hogy 8 óra öt percre tolták ki az indulást… ennek nem örvendek… de hát ez van mit tehetek.
Update 1: Amíg elmentem a wc-re, addig elfoglalták a helyemet, így most kénytelen vagyok a földön üldögélni.

Update 2: Csak most jöttem rá, milyen rettenetes moraj és háttérzaj van itt. Erről felvételt készítek…

Update Las Vegasból: miután 8,45-re változtatták az indulás időpontját, a gép talán két órát várakozott a felszállásra (időközben aludtam is), az ágyba reggel 3-kor érkeztem meg. Hatkor volt az ébresztő :-D

Nincsenek megjegyzések: