2007. június 27., szerda

Nyugis hétköznapok

Olyan jó itthon lenni :-D. Na jó, most hogy itt a nyár és csak kéthetente van lap, kicsit nyugodtabb az életünk. Ma csak egy Dell boltmegnyitón jártam - majd a végén van róla videó - csak egy tűzriadót éltünk túl - na jó ez előre bejelentett próba volt - itthon meg csak a házat szedtem össze, takarítottam, kicsit főztem - na jó csak rántotta volt ez a nagy főzés. Aztán meg kicsit elmentünk a Kikába, ahol függönyt vásároltunk, meg tépőzárat. Aztán meg haza. Itthon sok barackot ettem, kicsit unatkoztam a tévé előtt, majd eldöntöttem, hgoy frissítem egy unalmas bejegyzéssel a blogot - ha már nyár van és meleg - na jó annyira nincs is meleg, mint a múlt héten.

Hétvégén megyünk Balatonra, biciklizünk majd, készítek jó sok fotót remélem.

Nos ennyi. Legyetek jót!

Nincsenek megjegyzések: