2007. június 3., vasárnap

The groove és az angol fociválogatott

Londonban is jártam ám a múlt héten, ezért nem értem rá a blogomat frissíteni. A Dell a The Groove nevű helyre vitt, London mellé, ott volt egy nagy angol kert, golfpályával, esővel és angol gyeppel. A pr-es lányok izgulva mesélték, hogy ott van az angol ficoválogatott és hogy Beckhamre a testőrök vigyáznak. A testőröket láttuk, jól végezték munkájukat, mert a focistákat nem.

Útban hazafelé a taxis meséli, hogy a focisták azért vannak ott, mert mérkőzésük lesz. Kérdem én kissé szendén: talán v alami fontos mérkőzés lesz az? Errefel a taxis majdnem röhögve: ja csak a brazil válogatottal játszanak pénteken. És következő héten az észtekkel európai bajnokság mérkőzést.

Akkor még nem tudtuk, hogy a gépünk nyolc óra helyett fél tizenegykor indul, kaptunk öt font elköltendő pénzt féjdalomdíjként, de mit értem vele, másnap hulla fáradt voltam. Ja és akkor történt a welcome to istambul is. Lásd lentebb.

Nincsenek megjegyzések: