2007. január 14., vasárnap

Az új baba

Hát amint azt már írtam, van akinek új gyermeke születik, vagy macskát fogad be a családba, mi a technikai eszközeinket bővítettük egy autóval, ahogyan azt már korábban is megírtam. Az átvétel is megtörtént, ott készültek az alábbi képek.

Eső után.


A kereskedő magyaráz.


Az autó előnyös oldala.

Ez a nap egyébként elég fura volt: Tibivel reggel korán az orvosnál kezdtünk, mert lázas volt egész másnap, az orvos egy órát késett, de megvizsgálta Tibit és adott neki antibiotikumot. Majd álmosan haza, megpróbáltuk kiváltani a felírt gyógyszert, de csak drágább variáns volt. Sebaj, megvettük azt.

Majd még mindig álmosan beültünk a Matyiba, ki vele Pilisvörösvárra, ahol a Toyota Mayernél vár totyi. Útközben szép szivárvány borította az ég alját, még jó hogy a sofőrök nem tátották el szájukat és nem karamboloztak. Útközben felhívott a főszerkesztő, hogy képek kellenének, megállás után ezt elintéztem. Majd elkezdett esni az eső, de úgy, hogy az ablaktörlőt a leggyorsabb fokozatba kellett kapcsolni. Ahogy megérkeztünk az autókereskedéshez, elállt az eső, elintéztem félalomban a telefonhívásokat, bementünk aláírtuk a papírokat, majd beültem a piros totyiba, ott a kereskedő minden elmagyarázott, még a hülye kérdésekre is válaszolt, majd kihajtottam vele az esőbe, a szervokormány meg az automata sebességváltó miatt eléggé idegeskedtem, majd beült újból mellém a kereskedő, akik újból magyarázott, majd pedig elállt az eső, majd azután meg Tibi is beüllt egy körre az autóba, majd elindultunk, majd megálltunk a benzinkútnál és ott tankoltunk - két autóba - benzint. Majd elmentünk a ház elé, ahol kipakoltunk holmikat a totyiból, majd vissza a két autóba, ki Vácra, ahol az úton egy Trabant, és Skoda és egy letört faág állított torlaszt a másik sávon, majd a váci Chevrolet márkakereskedőnél otthagytuk matyi, mert meg kell egy kicsit javítani. Aztán Tibi lázasan visszafelé vezetett, be a totyival a garázsba, majd haza, ahol elájulva beestünk az ágyba. Nagyon álomszerű volt az egész nap. Másnap viszont láttuk, hogy tényleg egy totyi van egy matyi helyett a garázsban...

Nincsenek megjegyzések: