2007. március 25., vasárnap

Leejtettem a noteszgépem

Szegény szerencsétlen kis Dell noteszgép, akit annyi felé hurcoltam szerte a világba, írtam rajta sok-sok cikket!! Az történt, hogy egyik kezemmel megfogtam a gépet, hogy majd beviszem a szobába, az ágyba, hogy kényelmesen írjam meg a cikket. Aztán nekifogtam keresni a tápkábelt, mert a gép nélküle úgy egy órácskát bírja. Aztán meg kicsúszott a gép az ujjaim közül, és leesett a földre, igaz egy méter magasból. Jó nagyot puffant, a PCMCI wi-fi kártya felfogta az ütés nagy részét, el is görbült jó szépen. De a gép épen és egészségesen megmenekült. A kártyát Tibi megragasztotta skoccsal, na jó átlátszó vékony műanyag szalagragasztóval, és visszadugtuk a gépbe és működött! Igaz a kis led már nem világit zölden, de nem is kell, anélkül is tudom, hogy működik. Szóval ha már van új gépem, dobnád ki a régit - persze Tibi csak hülyéskedett és cukkolt.
Végül is szerencsésen megúszta a gép, csak a kis zöld led nem világít többé.
Isten nyugtassa!!!

Nincsenek megjegyzések: