2007. március 6., kedd

Csorog az orrom...

... mintha fizetnék. Nem emlékszem, mikor volt olyan, hogy tízpercenként fújtam az orromat, hogy az orrom piroslik és fáj a sok fújástól, hogy akkorákat prüszkölök, hogy én is megijedek magamtól - ma amikor mentem a munkába egy kapu előtt prüszköltem, még úgy visszhangzott az egész ház, szegény ottlakók biztos megjiedtek, már ha fiatalok és jó a hallásuk, de ha fiatalok, akkor abban az időben, mikor én ott a házuk előtt prüszköltem, ők munkában vagy iskolában vagy ágyban vannak kedvesükkel, így tehát az én történelmi szinten is visszhangzó prüszkömet senki sem hallotta, így elveszett az örökkévalóság előtt - na jó kicsit elkalandoztam. Egyébként meg köszönöm jól vagyok, megyünk 26-án a fogorvoshoz, van egy lyukas fogam, óriási így nyelvtávlatból ez a lyuk, amit olyan jó luk-nak mondani, olyan jó népies.

A Grey's Anatomy-nál a harmadik évad elején vagyunk, kezdjük utolérni Amerikát. Volt egy rész, na jó kettő, amit teljesen angolul néztünk meg, egészen jól értettük.

Hát más nem történt velem. Jelenleg egy M700 nevű E-TEN glofiish mindentudó telefont tesztelek. A Windows Mobile-os készülékben az a legjobb, hogy megvan benne a Bubble Breaker nevű játék. Én 756 pontot csináltam, Tibi átlépte az 1000 pontot is. De ezt csak itt árulom el, egyébként a GPS-ről meg wi-firől meg internetezésről meg ilyenekről írtam a nagy cikkben.

Nincsenek megjegyzések: