2007. március 26., hétfő

Blogorvos

Vagyis fogorvos. Ott voltunk. Miközben panaszkodtam a munkában, hogy orvoshoz megyek, Gábor valamiért megkérdezte: hogy akarok én tölteni egy ilyen szép délutánt, mint a mai? Idegölően - válaszoltam, majd mindenki felröhögött. Még Tibi is viccesnek találta :-).

A fogorvosnál is folytatódott a vicces délután. Azért kértem időpontot, mert egyszer csak egy lyuk volt a fogamon, fent baloldalt, egy kihúzott fog mellett, az orvos csak B7-es fogként emlegette. Nos, azt az orvos betömésre alkalmasnak találta, meg is lett, majd a kibújni akaró bölcsességfogamról kérdeztem ki, majd mondtam, hogy beküldöm a kedvesemet, majd ő fizet, nálam nincs pénz. Bement Tibi, azért őt is megvizsgálta, és megkérdi, hogy milyen viszonyban is van az előbbi hölggyel? Hát a feleségem - mondja Tibi. Ja látszik, mert ugyanaz a foguk lyukas :-D. És kiderült, hogy a B6-os foga Tibinek is hiányzik. Ha én ezt előbb tudom. Úgy hogy akkor két fogat tömött az orvos, két B7-est. 16 ezer forint fél óra alatt.

Nincsenek megjegyzések: