2007. február 14., szerda

Túl az ezren

Nahát, amióta feltettem a számlálót az oldalamra, azóta ezer ember látogatott el ide. Tudom az emberek között szép számmal vagyok én is, vagyis hogy én is generáltam egy kis látogatottságot :-D De szép lett ez a mondat. Szóval vállon veregetem magam, hogy né te, van egy két ember, akit érdelek mit írok, néha talán el is olvassák azt, halálra unják magukat, és aztán soha többet nem látogatnak vissza az oldalra. De ki a fenét érdekel ez...

Más: elvesztettem ma a személyimet és a lakcímkártyámat. Ügyes vagyok, nemde? Vajon hány céget alapítanak nevemre és veszek fel az államtól és cégektől kenőpénzeket? Vagy talán egy jótét lélek vette fel a földről a kis fekete tokot és elpostázza azt nekem? Fene tudja. Én minden esetre holnap reggel bejelentem, hogy nincs. Biztos, ami biztos.

Nincsenek megjegyzések: