2007. február 20., kedd

Grey's Anatomy

Vagyis magyarul Grace klinika (hogy ezt a fordítót, aki kitalálta honnan szalasztották?). A hír ezzel kapcsolatban, hogy tegnap este elkezdtem nézni. Két évadja van meg DivX-ben, az első évadot kiírtam DVD-re és este unalmamban elkezdtem nézni. A tévében nem követtem, lesajnáltam, hogy a Vészhelyzet vagyis ER újabb klónja. De nem! Viccesebb, sokkal érdekesebb, frissebb, a karakterek érdekesek - vagy talán az ER fáradt el és vált vég nélküli szappanoperává?
A legviccesebb karakter Miranda Bailey, akit a gyakornokok náciként emlegetnek, errefel kiderül, hogy egy néger néni, aki szókimondó és fáradt és aki sokat dolgozik. Persze van a sorozatba néger sikeres sebész, kínainak nézett koreai származású amerikai, szépségkirálynő, kicsit mamlasz fehér férfi, szívtipró ügyeletes férfi - szóval mindenkit megszólítanak. Nem tudom az RTL-en mennyi ment le a sorozatból, de nővérem segítségével a harmadik évadot is meg fogom tudni nézni. Szóval Grey's Anatomy rajongó lettem... Agymosó pihenésnek és kacaj kúrának ajánlott.

A kedvencem:

Nincsenek megjegyzések: