2007. május 9., szerda

Rohangálok

Élem az életem, rohangálok, egy Samsung P910-es mobiltelefont tesztelek, ami arra jó, hogy DVB-H szabvány szerint televíziót nézzek. M1, M2, Duna TV és Autonómia TV közül lehet választani. A T-Mobile az Antenna Hungáriával közösen tesztelik a szolgáltatást. Meg kínlódok egy Philips Skype telefonnal, de ezt is megoldódik.

A mobiltévézés érdekesnek tűnik, csak balesetveszélyes. Ugyanis ha az ember a készüléket nézi az utcán, akkor nem látja, mi jön vele szemben, hova lép, milyen kutyakakit kell kikerülni stb.

Ma megállított egy ember, hogy mit nézek én, tévét? Igen, elmagyaráztam neki, hogy mobilon nézem a tévét, és hogy ez még teszt. És erre elő kell majd fizetni, ha működik? Mondom, hogy szerintem igen, meg speciális és most még drága telefon kell hozzá. És mennyibe kerül az majd, egy kiló mondjuk (gondolom ez egy ezres lenne)? Hát sajnos nem tudom, de legalább megtudtam, hogy havonta ezer forintot hajlandó lenne fizetni azért, hogy mobilján is nézhessen tévét. Nem semmi, figyelembe véve, hogy ez ingyen van - kábeltévések kivétel, ők önként fizetnek.

Nos ennyi. Megyek aludni mert naaaagyon késő van, holnap is rohangálos napom lesz.

Nincsenek megjegyzések: