2006. november 21., kedd

Érdekes

Érdekes, amikor keveset írok a blogra, akkor egy csomó minden történik körülöttem. Barcelona után Münchenbe mentem, ott túl sok minden érdekes nem történt. München vagyis Augsburg a Fujitsu-Siemens fő hadiszállása, van ott nekik egy gyáruk, van ott egy kiállítóterem, és már harmadik éve ősszel szerveznek ott egy találkozót. Idén voltam másodszor, meglátogattam most a gyárat is, újból elbeszélgettünk Josef Regerrel, aki a Fujitsu-Siemens technológiai vezetője, és aki most is érdekes dolgokat mondott.

Fáradtan hazaérkeztem, gond nélkül és még elugrottunk Ibikéhez, aki másnap ment a nagy Ámérikába, még vittünk neki csip-csup dolgokat.

De ami a nagy dolog, újra feltettem a gépemre a Skype-ot, és beszéltünk Izukával, akinek a gépére Ibike tette fel a programot. A Skype-ot korábban még használtam, de eléggé recsegett-ropogott, Edit nővérem gépére valamiért nem tudtuk feltenni a szoftvert, úgy hogy nem volt miért is használjam. Helyette a Neophone nevű magyar szolgáltató által támogatott X-Lite programot használjuk gyakran, 5000 forintos kártyákat beszélünk le kéthavonta. Amerikát 5,20-ért, Romániát 29 forintért lehet hívni, mostani kedvezményes és szuper mobilos percdíjam 26 forint. Skype nickem veniko76, hívjatok bátran, a munkahelyemen is meg a progesz.
Hát ennyi.



Ja és erre kért Enikő barátnőm, hogy nehogy beírjam a blogomra:

"Eniko üzenete:
csak azt ne ird hogy "bekesen beleptem irogatni amikor a baratom hirtelen letamadott es nem hagy bekem"".
Nem, nem írom be, semmiképp.

Nincsenek megjegyzések: