2006. október 18., szerda

Más ember lettem

Más ember lettem, de csak pár percre, amíg nem tisztáztam, hogy mennyit is kell fizessek az ELMÜ-nek. Ugyanis az van, hogy ahol lakunk bérben, ott semmi sincs a mi nevünkön, sőt mi hivatalosan nem is ott lakunk, de azért mi fizetjük az áramot, gázt, közös költségeket, telefont. Ha eddig valamelyik szolgáltatóval volt valami gond - a Matávot kivéve, aki a kezdet kezdetétől csak M. Mónikával, vagyis a tulajdonossal volt hajlandó üzletelni - akkor felhívtam őket, bemundtam az ügyfélszámot, és megérkezett a válasz. Gondoltam így lesz most is az ELMÜ-vel, de nem.

Végre felveszi a sokadik telefoncsörgés után a néni a kagylót, elmondom, hogy mit akarok, mi az ügyfélszám, és errefel a kérdés, hogy én vagyok M. Mónika? Mondom nem, mi csak béreljük a laksát, de mi fizetünk mindent, mivel a tulajdonos nincs Magyarországon, mi intézünk mindent már évek óta. A néni ekkor: az adatvédelmi törvény miatt nem adhatok ki bizonyos információkat, Ön mire kíváncsi? Hát arra, hogy miért kell ennyit és ennyit fizetni - mondom én. Errefel a néni, sajnos ez titkos.

Telefon letesz, elképedek, és végiggondoltam lehetőségeimet: vagy zaklatom a tulajdonost egy meghatalmazásért, amit nem is tudom még milyen úton és milyen formában, hova kell eljuttatni, vagy tárcsázom újból a számot és hazudok. Hát a könnyebb utat választottam, felhívtam újból az ügyfélszolgálatot, és akkor azt mondtam, hogy M. Mónika vagyok, ezt és ezt szeretném. Sikerült is olyan megoldást találni, amivel mindenki elégedett volt. Hát ennyi. Itt könnyítettem a hazugsággal terhelt lelkiismeretemet, hazudtam, hogy ki tudjam fizetni az ELMÜ számlát. Remélem áldozatomat a társaság a megvilágosodott edison díjjal értékeli majd :-D.

Nincsenek megjegyzések: