2006. augusztus 3., csütörtök

30.

Na jó. Ma volt a szülinapom. A 30. A tizedikre nem emlékszem, a huszadikra sem (nem voltunk soha olyan nagyon hűde nagy felhajtást csináljunk, mert ma a születésnapom van család), akkor a harmincadikról írjak pár sort, ne felejtsem el.

Időjárás: reggel sütött a nap, aztán borús lett, majd este 6 körül esett, és most is elkezdett esni.

Miket tettem: reggel elmentem a Népligethez, a Kolozsvárra menő Optimus járat Józsi sofőrjével küldtem haza Edit nővéremnek kis ajándékot - neki hetedikén lesz a szülinapja - kis pénzt, ami az ő része, és anyukám júniusi születésnapjára utóajándékot. Ott Józsi megkért tegyek fel a postára egy levelet, amit ma el is felejtettem. Onnan a munkába mentem, a szerkesztőségben felhívott Anna a Nokia pr-ese, Ibi nénje, kaptam pár üdvözlő e-mailt. Elkezdtem leírni egy interjút, de nem ment. Dumálgattunk Sam.joe-vel, Gáborral - most elég sokan vannak szabadságon. Azután találkoztam Tibivel és a Castro Bistroban ebédeltünk, én gyümölcslevest és Caprese salátát ettem, és ittam egy szénsavmentes ásványvizet, Tibi evett egy Caprese salátát és ivott egy narancslevet, majd egy szénsavas ásványvizet. Vissza a szerkesztőségbe, ahol várt egy csokor virág a Nokiától, a kollégák is megtudták így, hogy szülinapom van és gratuláltak. Majd még ott lebzseltem a számítógép előtt, majd hazamentem a virágcsokorral a kezemben. Itthon levittem a szemetet, vásároltam, mert estére Renátát és Pétert vártuk, itthon megnéztem a híradót, Tibi hazaérkezett, elkezdtem tonhal salátát készíteni meg a Caprese salátához hasonló valamit mozzarella sajttal és paradicsommal. Megérkeztek Renátáék, vacsoráztunk, dumcsiztunk egy nagyot, megmutatták a horvátországi nyaralás fotóit. Időközben felhívott Edit, és boldog szülinapot kívánt személyesen is. Renátáék hazamentek, leültem a gép elé fordítani, időközben ismerőseim születésnapját kezdtem el beirogatni a Palm-ba. Majd befejeztem a fordítást, írok bejegyzést a blogra az örökkévalóságnak, majd egy pohár borral a kezembe tervezek fürdeni egy nagyot. Hát kábé ennyi.

Hangulatom: nem túl jó, de nem is túl rossz. Átlagos, közepes.

Fizikailag: kicsit izomlázam van a karomban a tornászás miatt, a gyomrom kicsit görcsölt, de elmúlt. Minden evés után fájt ma e gy kicsit, fene tudja miért.

Mit viseltem: reggel a kék farmer és a sárga Budmil trikó volt rajtam, amit Tibitől kaptam ajándékba mostani születésnapomra. És Niké sportcipő. Itthon a kék farmer helyett szürke rövidnadrágot vettem fel.

Hát ennyi jut eszembe. És boldog születésnapot te harminc éves leányzó!

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Bizony, sok boldog szülinapot! :)