Péntek estétől Pannonos vagyok, noha továbbra is 70-essel kezdődik a mobilszámom. Az történt, hogy számhordoztam és teljesen meg voltam - és meg is vagyok - a folyamattal elégedve.
A számhordozást a Vodafone számlázási képtelensége váltotta ki: korábban, mikor roamingot használtam, már előfordult, hogy a Vodafone borítékban a havi egyenleg értesítőn egy összeg, a számlán más összeg szerepelt. Hívtam az ügyfélszolgálatot akkor, úgy 20 pec csingilingi után sikerült is beszélni egy élő emberrel, akinek próbáltam elmagyarázni, hogy én fizetnék szívesen, sőt szeretnék is fizetni, de küldjenek számlát. És lehetőleg arról az összegről, amit ki kell fizetnem. Errefel elküldték újból a régi paksamétát, ahol ugyanaz a hülység volt. Őszintén, nem is emlékszem már, hogy akkor hogy fizettem ki a tartozást és a könyvelő ezt hogy könyvelte le, de megoldottuk.
Idén viszont Amerikában voltam elég szemtelen és használtam a roaming szolgáltatást. Amiután hazaérkeztem, felhívtak, hogy biza-biza sokat telefonáltam, ezért legyek szíves fizessek be 24 ezer forintot, ami roamingolás költéségeit fedezné. Mondtam a lánynak, igen, fizetek, miután kezemben van a számla. A számlát el is küldték, én ki is fizettem, majd abban a hónapban érkezett majd 11 ezer forintról újabb számla, azt is befizettem, azután áprilisban nem küldtek számlát, majd májusban újból - ekkor már az ismert sztori ismétlődött: 10 417 ft-t tartalmazott a számla és valami 15 ezer forint tartozást a havi egyenleg értesítő. Felforrt az agyvizem, és írtam az ügyfélszolgálatnak egy e-mail, amiben kértem őket, nézzük meg, bogozzuk ki együtt a dolgokat. Illetve írtam nekik, hogy azért is szeretném ezt a dolgot tisztázni, mert hordozni szeretném a számomat. Hiszen a folyamatos tévedések után már abban sem bíztam, hogy ténylegesen azt fizetem, amit beszélek. Május 15-én küldtem egy levelet, amire három nap múlva válaszoltak, kérték, hogy adjam meg az ügyfélbiztonsági kódomat, mert nélküle nem megy. Elküldtem azt is, és aztan nagy csend. Egy hét elteltével felhívtam a Vodafone-os pr-es lányt, nézzen már utánna, mert engem piszkosul érdekel, illetve a Pannonos pr-es lányt, hogy én átmegyek hozzájuk, tud-e valami tarifacsomagot ajánlani. A Pannontól még aznap visszaírtak, hogy felajánlják nekem a press nevű zártkörű csomagjukat, a Vodafone-os lány is visszahívott, hogy kérdezősködik. Pár nap elteltével, űjból semmi hír, majd eldöntöttem, ennyi várás elég volt, számhordozzunk.
Kétféle lehetséges módja van a számhordozásnak: egykapus - amikor elméssz az új mobilszolgáltatóhoz és bejelented, hogy hordozni szeretnéd a számodat hozzájuk, ott minden papírt aláírsz és ők intéznek mindent, ez az út a kártyás ügyfelek esetében járható igazán, mert az előfizetéses ügyfeleknek csak azután adják meg a számhordozási engedélyt, amiután mindent kifizetett. És akkor az előfizetéses ügyfelek számára ajánlott a kétkapus hordozás, mikor elméssz a régi szolgáltatóhoz, kifizetsz mindent és kapsz egy papírt, hogy elmehetsz, és azután ezeket a papírokat elviszed az új szolgáltatóhoz - én is az utóbbit választottam.
A Vodafone ügyfélszolgálaton sikerült egy jót idegeskedni: zsúfolt nap volt, ez a kifogása az ügyintézőnek. Az ügyfélszolgálaton mondom a lánynak, hogy akkor hordozás lenne, ő ekkor megkérdi, hogy ezt az egy számot viszem el, mondom igen, bár nem értettem a kérdést, majd kérdem, nem kell fizetni semmit, errefel ő nem, én akkor el haza, egy óra múlva érkezik SMS, hogy tartozás miatt nem hordozhatok, majd Enikő lila fejjel megérkezik vissza ügyfélszolgálatra, ugyanaz a néni, aki jaaaaaj elnézte, azt hitte több számunk van a cég nevén a Vodafone-nál és hogy ezért nem fizettetett velem semmit, de most mindjárt fizetünk, 20 ezer forintot, majd egy óra várakozás a Westendben, majd SMS jön, hordozást engedélyezték, a papírt vegyem át az ügyfélszolgálaton. Ezek után fellélegeztem, megkönnyebbülten távoztam.
A Pannonos ügyintézés simán ment, hiszen "csókos ügyfél" voltam, a budaörsi ügyfélszolgálati vezető soron kívül fogadott, mindent elintézett. Ki kellett tűzni egy hordozási dátumot, én június 9-ét, péntek este 6 órát választottam. Aznap este hat után egy perccel a Vodafone volt még mindig a telefon képernyőjén, ki is csörgött a hívott szám. De kikapcsoltam a telefonomat, bekapcsoltam, és kiírta, hogy hibás SIM. Telefon kikapcs, akkufedő, akku le, SIM kártya ki, új SIM kártya be, akku, akkufedő vissza, bekapcs, új PIN-kód bepötyög és Pannon megjelen. A kikódolt Vodafone feliratú telefon Pannon cellajelzéssel, eléggé partizánul néz ki.
A slusszpoént majd kifelejtettem, miután a Vodafone-nál mindent kifizettem, jött egy e-mail, hogy szuper koool, de ügyes vagyok, hogy nincs semmi tartozásom. Mondtak volna olyat, amit nem tudok :-).
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése