2006. június 21., szerda

Betegek vagyunk

A szó szoros értelmében betegek. Hogy pontosan mi a betegségünk neve, ami engem és Tibit is itthoni munkára kényszerített, nos azt nem tudni, mert a háziorvosunk rossz passzban volt, és nem árulta el. De mivel a torkunk fáj, vélhetően torokgyulladás. Ja és azt is tudjuk róla, hogy fertőző, ezért itthon szenvedünk a melegtől és itthonról dolgozunk. Ami nem is olyan rossz, azt kivéve, hogy hiányoznak a kollégák, egészen hatékonyan lehet előre haladni a munkával.
A háziorvos antibiotikumot is adott nekünk, ami úgy tűnik segít, most már nem fáj olyan nagyon a torkunk. És még szedünk C vitamint, és kálcium pezsgőtablettát iszunk és vitamin tablettát. Szóval vitaminokkal doppingoljuk magunkat.
Ha már az egészségről és a háziorvosokról beszélek, kíváncsi vagyok, mennyibe kerül majd az OEP-nek, hogy most betegszabadságot és kedvezményes áru gyógyszert is kaptam. A HVG-ben olvastam ugyanis, hogy aki bejelentkezik az ügyfélkapun a www.magyarorszag.hu oldalon, az megnézheti kórtörténetét, vagyis, hogy mennyibe került az OEP-nek az, ha mi elmegyünk az orvoshoz.
Én megnéztem. A legfrissebb adatok még nem voltak fent, de a régiek között lehetett csemegézni. A listámban például a legolcsóbb tétel, 25 Ft volt a Vvt süllyedés sebesség meghatározása. Vagy 66,66 forintba került a Koleszterin HDL meghatározása.
Érdekes. Nézzétek meg.

Nincsenek megjegyzések: