2008. október 5., vasárnap

Hogy is volt az?

Tavaly szeptemberben döntöttük el, hogy itt lenne az idő arra, hogy saját utódokat tervezzünk. Főleg én paráztam, mert - noha sokak szerint 22 évesnek sem nézek ki - már betöltöttem a 32-öt és nem leszek fiatalabb. Down-kór, gyermektelenség, kémcsős babagyártás rémképei jelentek meg a szemem előtt, úgy hát eldöntöttük, hogy legyen. Mivel mi mindent tudományosan csinálunk, előbb el is mentünk az orvoshoz, aki a fogamzásgátló elhagyását azzal spékelte meg, hogy menjünk el egy családtervező központban, mert az jó lesz. Előbb három hónap absztinenciát vagy gumióvszer használatot javasolt, amíg a fogamzásgátló hatása ki nem takarodik a szervezetből, amit be is tartottunk nagy kínnal - tudjátok, milyen könnyen szakadnak ezek az izék?

A családtervező központra is szakítottunk időt, ahol azt kezdték el feszegetni, hogy termékenyek vagyunk-e, holott mi csak azért mentünk oda, mert valami genetikai meg vértesztben reménykedtünk - ez viszont elmaradt, a befizetett 3000 forintért egy szürke dossziét és rengeteg, egyébként ingyenes marketing szórólapot kaptunk.

A három hónap lejárta után ezerrel dolgoztunk az ügyön, ám közben az én kiszámíthatatlan természetem közbeszólt. A fogamzásgátló menstruációt szabályozó hatása miatt én már nem emlékeztem, hogy előtte rendkívül rendszertelen és kiszámíthatatlan volt a menses. De eszembe jutott. Első két alkalommal még óramű pontossággal, 28 napra használni kellett a betéteket, ám azután 50-60 napos ciklusok is jöttek. Az orvos pedig hormon vizsgálatot javasolt, amit meg is tettem, azután pedig clostybegyl vagy milyen nevű tablettát ajánlott, ami a peteérést serkentette volna. Valahogy ettől nagyon irtóztam, irtóztunk, így hát eltettük a receptet és későbbi időpontra. Nyár elején már voltam annyira kétségbeesett, hogy nekiláttam keresni a receptet, de végül nem találtam meg. Következő kimaradáskor már nem is volt rá szükség, mert a két csík jelent meg a teszten.

Ez a teszt is érdekes volt: éjjel, augusztus elsején azt álmodtam, hogy a teszteléshez pisilni kellene, de nem ment sehogy sem. Kisebb koromban ha pisiléssel álmodtam, és sikerült , akkor annak nedves eredménye lett, ezért építhettem be ezt a blokkot. De mivel a menses már régóta késett és egy teszt is volt még megmaradva, reggel - miután kacagva elmeséltem mindezt Tibinek - meglett a pisiléses teszt. És nagyot csodálkoztam, hogy pozitív lett. Őszintén csodálkoztam.

Nincsenek megjegyzések: