2007. december 3., hétfő

Filmsztár leszek

Úgy tűnik, az idei év a médiaszereplés éve, újság után most tévében is szerepelek majd.
Történt az, hogy a Népszabadság még a nyáron felkért, hogy a Top 150 leggazdagabb magyarországi című kiadványba segítsek nekik írni cikket. Természetesen, nem mondtam nemet, és az IT-s kapcsolatokat felhasználva többnyire az IT-s gazdoagokról írtam: Kürti Sándor, Bojár Gábor stb.

Errefel megkerestek vagy két hete, mikor minden a feje tetején állt, hogy nem lenne kedvem egy RTL-es tévéműsorban szerepelni, ami erről a kiadványról szólna. Egy órás műsor, én nyilván egy-két komment erejéig jelenek majd meg, de hogy vállaljam, mert hogy az újságírók közül kevesen vállalták. Nos, hát vállaltam. November 27-én volt a forgatás, a New York kávéházban, ami ugye a luxus Boscolo hotel, ott is az elnöki lakosztályban. Az elnöki lakosztály nem mondom nagy és előszobája is van, ám az ablak nem hangszigetelt, behallatszik a szirénázás, ami azért a körúton valljuk be, elég sok van. Ez még hagyján, de a királykék csillár kiütötte nálam a biztosítékot - és a szobánál is. A félórás beszélgetés úgy ért véget, hogy egy nagy pukkanás, a lámpa, ami világított elrobbant, és elvitte a biztosítékokat is. Ja, majd szemüveg nélkül leszek, gyönyörű sminkben, és néha hülyeségeket is mondok majd - ki tudja ?? Egyébként december 17-én, hétfőn este látható majd az RTL Klubon este 7-től vagy nyolctól? Sajnos már nem emlékszem pontosan, de az biztos, hogy igyekszem megnézni vagy felvenni legalább.

Ja fotók is készültek a forgatáson, teszem fel őket a Picasa-ra.

Forgatás RTL


Update: a műsor 19,10-kor kezdődik december 17-én.

Nincsenek megjegyzések: