2010. április 10., szombat

Egy év

Eltelt egy év, amióta ide írtam. Hát igen, az elmúlt időben a kis csemete, Áron nevelgetése volt a fő feladatom. De ma végre elszántam magam, hogy ide is írjak. Például arról, hogy ma lesz annak a napja, amikor fejben is makacsul eldöntöttem, hogy fogyok. Kicsit jobban odafigyelek arra amit eszem, többet mozgok, és remélhetőleg ezzel egy időben fogyok is. Nem voltam soha sem az a karcsú típusú, de most már rettenetesen sok felesleg van rajtam. Áronka születése előtt voltam 83 kiló, most is ugyanannyi. Vicces, nemde? Még nem tudom, hogy fogom bírni - azt tudom, hogy az éhezést nehezen bírom, tehát ennem kell. De lehetőleg kevesebbet mint eddig, hogy picit kisebb legyen a nadrág méretem, beleférjek egy-egy régebbi ruhába is.

Azt szeretném, ha egy héten egy kilót leadnék, szerintem ez eléggé ésszerű cél. Nem vagyok a tíz kiló tíz nap alatt diták híve, tudom, hogy ez nálam biztosan visszaütne. Nem hiszem a csodaszerekben sem - na jó, a kávéban talán igen - de más pirulában nem. Utálom Norbit. Béres Alexandra sem tartozik kedvenceim közé.

Lusta vagyok. Szeretem Tibit. Szeretem Áronkát. Szeretem Editet, édesanyámat, édesapámat, Árpit, Ákost.

Imádok biciklizni - mostanság Áronkával teszem. Imádok pancsizni, imádom a sajtot, a pizzát, a melegszendvicset, a chipszért rossz napjaimon ölni tudnék, de hála istennek régóta nem ettem belőle. Szeretem a jó bort, az alkoholos vagy alkohol mentes sört. Szeretem a sajtos laskát. Szeretem a friss reggeli kiflit kakaós kávéval. Szeretem a nagy családi ebédeket. Szeretek desszertet enni ebéd után és lustizni a tévé előtt. Szeretem az orvosos sorozatokat. Szeretem a helyszínelős sorozatokat.

Imádok írni. Szeretek emberekkel találkozni, beszélgetni, szervezkedni, intézkedni, elintézni, nyüzsögni. Szeretnek utazni - főleg, ha Tibi és Áron is velem van. Élvezettel olvasom a HVG utolsó oldalán lévő interjút. Szeretem ledobni a koszos zoknit és bugyit a földre. Szeretem a földimogyorót. Szeretem a földimogyoró héját ropogtatni. Imádom a finom csokis fagyit.

No egyelőre ennyi jut eszembe. Ezek után én sem csodálkozom, hogy a 30-as feletti BMI indexxel bírók táborát gyarapítom. No, ez mától változik. Reggel súlyt mérek, ezt itt folyamatosan közlöm. Kitartásra buzdító szavaka szeretettel várok!!!

2 megjegyzés:

fecogee írta...

hajrá hajrá!

heti 1kg fogyás az ideális. sok fehérje, kevés szénhidrát, telítetlen zsír! 1g fehérje 4kcal, 1g szénhidrát 7kcal és 1g zsír 9kcal.
a mozgás tuti jó lesz, eleinte hirtleen súlycsökkenés (szervezetet érő sokkhatás), aztán elnyúlik.
az e65-ben pedig lehet vezetni az eredményeket :)

Vass Enikő írta...

kedves fecogee!

Koszi, a biztatas mindig is kell!!