2008. január 1., kedd

Boldog új évet!

Szóval akkor boldog új évet mindenképp! Nekem újévi fogadalmam nincs semmi, bár le szeretnék fogyni, úgy is ismerem magam és tudom, hogy ez nem lenne egyszerű. Dohányozni nem dohányzom, inni nem iszom - na jó néha, de remélem az egy pohár bor vagy a virsli mellé megivott üveg sör az elfogadható mennyiségbe tartozik - a chips evésről is lemondtam, miután egy zacskó elfogyasztása után a mérleg megriasztott. Kólát sem iszom már, szénsavas üditőt is csak néha. Utóbbi időben rászoktam a Piroska nevű szörpre, amit nagyon finoman csináltak meg, fogalmam sincs hogy - nagytatám szörpjeire emlékeztet valószínű azért szeretem. Szóval összegezve unalmas ember vagyok.

Ja új munkahelyen kezdek holnap, hogy pontosan hol is, az még legyen egy picit titok. Tibi indított blogot Treo 680-as telefonjáról, olvassátok szeretettel írásait - bár ő ezt angolul teszi. Erről jut eszembe, kellene angol nyelvű blogot indítani, mert azt többen olvasnák, az fene tudja, talán ebből meg lehetne élni tisztességesen (Google Adsense szolgáltatására iratkoztam fel másfél hónap alatt 2,5 dollárt kerestem vele - 100 dollárt már ki is fizet a Google). Nos hát egyelőre ennyi. BÚÉK!

Nincsenek megjegyzések: