2007. szeptember 17., hétfő

Nude üdítőital

Van egy kis bolt a Dohány utca és a Nagydiófa utca sarkán. Mikor megismertem, még csak zöldségesbolt volt, tele finomnál finomabb zöldségekkel. Aztán tavaly ősszel ha jól emlékszem kis ábécévé alakították át, és érdekesebbnél érdekesebb termékek jelentek meg benne. Például ott fedeztem fel a szőlőital ízű Aloe Verás üdítőitalt, amit korábban kóstolóba hozott nekem Zsóka kolleganőm. A zöldségek elkezdtek nem olyan finomak lenni, sőt elkezdtek nem lenni, ezért ritkábban jártam oda.

Most mikor ott jártunk vasárnap, akkor egy "bizarr" üdítőt ajánlott a figyelmembe a tulaj. Mivel ki is hozta a hűtőből, hát én sem voltam rest, megvásároltam és megkóstoltam. Az íze érdekes, kicsit szénsavas, édes. A doboza az ami furább: átlátszó, úgy kezdődik, mintha egy bádogdoboz lenne és úgy végződik, mintha egy műanyag palack lenne. A termék egyébként amerikai, de dél-koreai útvonalon érkezett be Magyarországra. Na jó itt a kép, nézzétek meg és álmélkodjatok.



Nincsenek megjegyzések: