2009. január 8., csütörtök

Babás álmok

Írta egyik baba nevelési könyvben, hogy a várandósság egy adott szakaszában az embernek babás álmai lesznek. Fura babás álmai. Nos nálam is előjött ez...

Első alkalommal azután álmodtam babával, miután Edittől kapott kis baba holmikat rendezgettem. Az álom lényege az volt, hogy megvolt a kisbaba, és olyan mézeskalács baba jellege volt - mint ami a Shrekben is van. Én meg csak ámultam, hogy hogy is lehet ilyen pici egy baba, de hát ez van. Aztán az álomban megnőtt kicsit, de továbbra is kétdimenziós kalácsbaba maradt.



A második alkalommal azt álmodtam, hogy rendes babánk volt, akit a mellem mellé tettem, ringattam, majd minden előjel nélkül a baba bekapta mellbimbómat és elkezdett szopni. Nem volt kellemetlen, sőt érdekes érzés motoszkált a hasamban is. Aztán a baba hirtelen felnőtt, fogai lettek és elkezdett kicsit harapdálni, én pedig rögtön eltoltam magamtól és szóltam neki, hogy ne, anyának ez fáj.

A harmadik álom kicsit horrorszerű volt, mintha azzal a hússal etettek volna, amit a hasamra nőtt :-D, ám de egy adott méret elérése után ezt abbahagyták. Előtte való este csirke farhátat főztem a kutyának, innen szerintem a húsos álom.

Nincsenek megjegyzések: